آموزشی

چه مواردی در انتخاب دندانگیر مناسب اهمیت دارد؟

یکی از پرچالش ترین موضوعات در روند رشد کودکان، رشد دندان هاست. تقریبا در بازه زمانی 3 تا 6 ماه شرد دندان ها شروع می شود. این رشد به صورت کاملا آهسته و تدریجی است . در برخی کودکان پروسه رشد دندان راحت نبوده و بسیار دردآور می باشد، این موضوع می تواند هم کودک و هم مادر را دچار آشفتگی کند.

در این موارد بهتر است از دندانگیر ها برای کاهش درد و خارش لثه کودک استفاده نمود. همانطور که همه ما می دانیم دندانگیر ها از جنس پلاستیکی بوده و وقتی نوزاد دندانگیر را بر دهانش می گذارد تا حد معقولی از درد و خارش لثه ها کم می شود.

در لینک بالا ما بهترین دندانگیر ها را برای نوزادان آورده ایم، شما عزیزان می توانید با مطالعه ویژگی هر دندانگیر بهترین دندانگیر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سن مناسب

رشد دندان ها در کودکان به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله این عوامل ژنتیک، مواد مغذی در شیر مادر، تغذیه نوزاد و ... می باشد. اما به طور معمول رشد دندان ها از بازه 3 تا 6 ماهگی شروع و تا 3 سالگی کامل می شوند.

جنس دندانگیر

دندانگیر ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند. عموما جنس دندانگیرها از نوع پلاستیکی ا چوبی می باشد. شما مادران عزیز می توانید بر اساس نوع کیفیت محصول موجود در بازار و همچنین عوامل موثر دیگر ، نوع دندانگیر موردنظر خود را انتخاب نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *